Google Ads hirdetéskezelés
Szeretnéd, hogy vállalkozásod a Google találati listájának elejére kerüljön? Ha még nem sikerült a SEO-val elérni a kívánt eredményt, akkor a Google Ads hirdetéseknek jött el az ideje.

Miért használj Google Ads hirdetéseket?
A Google Ads hirdetéskezelő rendszere segítségével hirdethetünk kulcsszavak alapján, banner felületeken, Youtube-on, Gmail-en és még szomos módon. A leggyakrabban használt módszer a keresőszó hirdetés, amikor egy bizonyos kulcsszóval vagy kifejezeséssel keresünk valamit a Google rendszerében, akkor a hirdetések ezekre a megadott keresésekre fognak megjelenni. Ezzel a hirdetési megoldással – amennyiben megfelelő hirdetés beállítása, lokális megjelenése stb. – azoknaka felhasználóknak fogunk megjelenni, akik tényleg a mi termékünkre vagy szolgáltatásunkra kíváncsi.
A Google Ads hirdetések nagy előnye a gyorsaság. A hirdetések azonnal megjelennek a találai lista elején vagy végén, ezáltal szinte rögtön mérhető az eredményessége. Természetesen nem várhatjuk el egy-egy kampánytól, hogy 2 hét alatt ontsa az ügyfeleket a weboldalra. Sok mindentől függ egy kampány eredményessége: termék vagy szolgáltatás, ár, weboldal stb.
Google Ads hirdetéskezelés lépései
A célcsoportok jól szegmentálhatók, a hirdetések valóban csak azoknak a felhasználóknak jelenik, meg akinek releváns a hirdetés
A hagyományos offline eszközökhöz képest -,mint például a rádió – alacsonyabb marketingköltség
A vásárlók, ügyfelek lojalitásának erősítésére az egyik legalkalmasabb eszköz
Rengeteg adat áll a rendelkezésre, amelyből az ügyfelek viselkedését vissza lehet követni
Kampányok folyamatos optimalizálása és reportálása
Remarketing kampányok: csak azokat a felhasználókat lehet elérni, akik már korábban is jártak a weboldalon vagy valamilyen hirdetése, posztra reagáltak
Új pertnerekkel, ügyfelekkel való kapcsolatok kiépítése
Erősíthető a kommunikáció, saját tartalmakat oszthatsz meg ügyfeleiddel
Mit takar Facebook és Instagram hirdetéskezelés?
Weboldal elemzés
A nulladik lépcsőfok, mielőtt elkezdünk hirdetni, hogy tüzetesen megvizsgáljuk a weboldalad és tanácsot adunk, rámutatunk a hiányosságokra, ami miatt vásárlókat veszítesz. Természetesen tudunk megoldást kínálni, ha nem rendelkezel megfelelő weboldallal.
Teljes technikai setup
Ahhoz, hogy egy vállalkozás sikeresen kiaknázza a közösségi médiában rejlő lehetőségeket, elengedehetetlen a megfelelő technikai alap megteremtése.
Social média stratégia tervezés
Ahhoz, hogy megfelelően tudjon működni a hirdetésed, nem elég csak elindítani 1-1 kampányt. Szükség van a teljes stratégiára, ami minden részletet megában foglal. Tehát kapsz tőlünk egy komplex Social média stratégiát.
Optimalizálás
Amennyiben rendelkezésre áll a megfelelő stratégia és elindulnak az első kampányok, szükség van a folyamatos optimalizálásra. Egy gyümölcsfa sem attól ad sok termést, hogy egyszer elültettük és utána magára hagyjuk. Ugyan így kell eljárni a közösségi médiában indított hirdetésekkel.
Tesztelés
A legnagyobb előnye az online marketingnek, hogy lehetőség van az állandó tesztelésre. Egy új szöveg, egy új kreatív tesztelésére nem kell több százezer forintot költeni. Csupán a minőségi munkát kell a tesztekbe fektetni és lehet, hogy a bevételek rögtön a duplájára nőnek.
Report & meeting
Folyamatos tájékoztatás, az aktuális kampányok helyzetéről, beszámolók készítése. Havonta legalább egyszer személyesen vagy telefonon egy 1-2 órás stratégiai megbeszélést tartunk.
Mit kapsz a Micro Marketingtől?
Ismerkedj meg a csapattal
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
Facebook hirdetéskezelés árak
Basic csomag
Alap Facebook hirdetéskezelés- Weboldal elemzés
- Profi technikai setup
- Stratégia megtervezése
- Buyer Persona elemzés
- Facebook hirdetések kezelése
- Optimalizálás
Professional csomag
Facebook hirdetéskezelés- Weboldal elemzés
- Profi technikai setup
- Stratégia megtervezése
- Buyer Persona elemzés
- Facebook hirdetések kezelése
- Optimalizálás
- Személyes találkozó (havonta)
- A/B kampánytesztelés
- Instagram hirdetések kezelés
- Instagram post készítés
- Facebook post készítés
Standard csomag
Facebook hirdetéskezelés- Weboldal elemzés
- Profi technikai setup
- Stratégia megtervezése
- Buyer Persona elemzés
- Facebook hirdetések kezelése
- Optimalizálás
- Személyes találkozó (havonta)
- A/B kampánytesztelés
- Instagram hirdetések kezelés
Csomag tartalma
Google Ads fiók audit
Weboldal elemzés
Konkurencia elemzés
Buyer Persona készítés
Kampány stratégia kialakítása
Kulcsszó kutatás
Kampányok létrehozása
Folyamatos optimalizálása
Konverzió és remarketing beállítása
Havi report készítése
—— KEZDJÜK EGY EMAILLEL
Írj nekünk!
