Brandépítés
Szeretnéd megelőzni a versenytársaidat és a piacod vezetőjévé válni? Segítünk a céljaid elérésében. Kezdjük el most a közös munkát.

Mi is az a brandépítés?
Mielőtt elmerülnénk a brandépítésben, először meg kell határoznunk a brand fogalmát: „Egy név, kifejezés, jel, szimbólum, dizájn, vagy ezek kombinációja, amelynek célja, hogy egy eladó vagy eladói csoport termékét vagy szolgáltatását azonosítsa, és megkülönböztesse a versenytársakétól.”
A brand egy történet, egy sztori, egy érzés, aminek a részesévé akarnak válni az emberek. A márkánk egyben egy ígéret is, amivel megoldást kínálunk valamilyen problémára és kiépítjük a lojalitást a termékünk/szolgáltatásunk iránt.
Vizsgáljuk meg például az Apple-t. Hogyan pozícionálnánk az ár-érték arányt brand nélkül? Mindenkiben kialakult egy kép a termékekről és a vállalatról, ami alapján dönt, hogy vásárol-e tőlük vagy sem.
Kinek van lehetősége brandépítésre?
Jogos a felvetés, hogy a márkaépítés egy költséges folyamat, amelyre a nagy cégeknek van megfelelő erőforrása. Azonban manapság minden vállalkozó kezében ott van a lehetőség, hogy brandet építsen. Mikro szinten Te is képes vagy felépíteni a saját márkádat.
A brandépítés egy hosszú folyamat, sok esetben hónapok vagy akár évek kellenek hozzá. Ha kitartó vagy és tudatosan építkezel, olyan értékes kapcsolatot alakíthatsz ki ügyfeleiddel, amit a konkurenseid nem tudnak megteremteni.

Brandépítés eszközei
A digitális világban nagyon precízen tudjuk a márkád imázsát növelni a különböző marketingeszközök segítségével:
- Weboldal
- Social media marketing
- PPC hirdetések (Google Ads, Facebook)
- SEO és tartalommarketing
- Email marketing
Ezek a csatornák együttesen tudnak a legeredményesebben működni, ha brandépítésről beszélünk. Fontos megjegyezni azt is, hogy nem kell minden vállalkozásnak minden platformon jelen lenni.
Az elmúlt években kialakult egy trend, aminek hatására még erősebb lett a marketingzaj. Bárhova kattintasz a weben szinte biztos, hogy valamit el akarnak neked adni. Mivel az ember gyorsan alkalmazkodik és hamar megszokja az új dolgokat, ezért hamar immunissá váltak a hirdetésekkel szemben.
Ez hatványozottan igaz, akkor ha egy adott vállalkozás nem megfelelően választja ki a célcsoportot és csak “égeti” a pénzt.
Talán már te is felismerted, hogy a megfelelő stratégiával a vállalkozásod számára egy karnyújtásnyira van a változás.
Mit kapsz a Micro Marketingtől?
Ismerkedj meg a csapattal
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
Dolgozzunk együtt

Kapcsolatfelvétel
Szükségünk lesz néhány adatra, illetve egy rövid összefoglalóra arról, hogy mivel foglalkozol és milyen elképzelésed van a közös munkáról. Amint elküldted a jelentkezést néhány napon belül felvesszük veled a kapcsolatot.

Igényfelmérés
Második lépésben szeretnénk felmérni az igényeket, hogy pontosan hol tartasz most és mit szeretnél elérni a jövőben. Valamint megvizsgáljuk, hogyan tudunk együtt dolgozni. A megbeszélés igény szerint online vagy telefonon történik.

Stratégiai meeting
Az előzetes egyeztetés alapján megvizsgáljuk a piacodat és a vállalkozásod helyzettét, majd ezt követően tartunk egy stratégiai megbeszélést, ahol minden részletre kiterjedő tervet készítünk a következő 6-12 hónapra.
—— KEZDJÜK EGY EMAILLEL
Írj nekünk!
